web analytics
1. marca, 2021

Gorenjska-online.com

Prelepa Gorenjska, ponos si mi ti, kdorkoli te vidi – te znova želi …

Prenovljena infrastruktura na Poti treh zvonov

Idejo za najbolj zvenečo pot – Pot treh zvonov – so dobili domačini Žiganje vasi, ko so pred leti na cerkvi sv. Urha zamenjali tri zvonove. Ker se jim jih je zdelo škoda zavreči, so z njimi označili pot, ki se vije okrog Udin boršta. Po njih je pot dobila ime. Ker pa so bili cerkveni zvonovi preveliki, so pot opremili s tremi manjšimi zvonovi in znamenji, poteka pa med Sebenjami, Novaki pod Golnikom in Žiganjo vasjo. Pot je speljana po makadamskih in asfaltiranih cestah med Tržiško Bistrico in povirjem Kokrice. Gre za približno 9 km dolgo, nezahtevno pot, ki je primerna za vsakogar, tudi za družine z otroki. Na poti, ki je speljana skozi tri občine in podrobneje opisana na informacijskih tablah, se obiskovalci lahko tudi odpočijejo na klopeh ali dodatno ogrejejo na trim poligonih in telovadnih postajah.

Vir fotografije: KLIK

Pot treh zvonov je od lanskega leta dalje bogatejša za devet prenovljenih informacijskih in štiriintrideset usmerjevalnih tabel. V sodelovanju s Krajevno skupnostjo Sebenje so se uredile tudi tri vstopne točke s parkirišči v naseljih okrog Udin boršta in sicer v Žiganji vasi, Sebenjah in med Seničnim ter naseljem Novake. Naknadno se bodo na teh točkah umestili še leseni nabiralniki, kjer si bodo pohodniki lahko zagotovili tematski promocijski material.

Po Poti treh zvonov se odpravimo iz središča Sebenj, mimo kmetije Pr’ Obstarju, v smeri proti skakalnemu centru. Ob transformatorski postaji na koncu vasi, zakoračimo na gozdno cesto rahlo navkreber v Udin boršt.

Ko iz gozda, preko mostička čez seničanski potok Parovnica, zakoračimo med travnike smo pod vasjo Senično. Odpre se nam razgled na pobočja Kriške gore in Tolstega vrha ter naprej proti Storžiču.

Tik za drugim mostičkom čez seničanski potok Gača zavijemo desno, proti jugu, po cesti iz Seničnega proti Novakom in ob pristajališču jadralnih padalcev naprej proti Golniku. V križišču za vas Novake, zavijemo levo po asfaltirani cesti in v naslednjem križišču desno do najbolj južnih hiš Golnika in naprej proti Letenicam.

Kmalu se izza skupine hiš se desno odcepi makadamska gozdna pot. Spet zakoračimo v Udin boršt. Cesta se prične zmerno vzpenjati. Kmalu nas cesta privede na Novine nad Žiganjo vasjo. Pot treh zvonov pa nas privede v središče Žiganje vasi, do stoletne lipe in cerkvice sv. Urha.

Do Sebenj lahko zakoračimo po vaški cesti, lahko pa skrenemo desno ob rob gozda, mimo skakalnega centra in Obstarjeve kmetije v središče vasi.

Na poti se lahko razmigamo tudi na dveh trim poligonih z vso potrebno opremo za ogrevanje in raztezanje.

Večji del hodimo po dobri makadamski gozdni poti, zato je pot prehodna skoraj v vsakem vremenu in vseh letnih časih. Pot treh zvonov lahko prevozimo tudi z (gorskim) kolesom in ji dodamo vrsto možnih variant in dodatkov po gozdnih poteh Udin boršta. Le orientacije ne smemo podcenjevati, kar je izkusil že marsikateri kolesar, tudi domačin.

S KLIK – om na spodnjo fotografijo:

Vira: Odnosi z javnostmi za Občino Tržič ter KLIK
Vir naslovne fotografije: Odnosi z javnostmi za Občino Tržič

(Visited 103 times, 1 visits today)